fredag 2. januar 2009

2008-2009!

2008 har vært et kjempe fint år. Bærer med meg mange minner fra dette året.
Og jeg er klar for å ta imot masse nye, fine minner. Et nyttår, er en ny start og nye muligheter!
Mye har skjedd i året som gikk, mye bra og mye dårlig. Men, helst vil jeg nok tenke på det som er bra! Og bære det med meg videre i livet..
Må vel ramse litt opp fra året som er gått:
-Årets bilde
*Verdens beste storebror
- Årets herligheter
*De beste jentene mine <3
-Årets kjekkas
*Joakim fra Bornholm
-Årets beste feriested
*Marmaris i Tyrkia. Alltid savn <3
-Årets søteste par
*Zac Efron og Vanessa Hudgens, jeg syntes de bare er så fine sammen. *drømmedrømme*
-Årets beste
*Alltid de beste.
Også måtte jeg bare ha med dette bildet fra Gøteborg, av meg & Julie =)
-Årets fineste bilde

*Fordi Julie er så søt!
-Årets høydepunkt
*Har egentlig ikke så mange "høydepunkt" dette året som er gått.
Marthine var med meg til Gran Canaria i vinterferien, 2008. Og det
var kjempe koselig <3
-Årets nedtur
*Må tilbringe nesten to år på en skole, hvor vi har klasserom i brakker..
Fuck it.
-Årets sang
Benny Bannassi- Satisfaction
Har ikke noe mere å føye til da..
Ossen syntes du året har vært?
Jeg har ihvertfall hatt et strålende år, og gleder meg til enda et strålende år!
Mine "nyttårsløfter"
-Skal begynne å trene igjen.
-Prøve å bli litt sunnere..
-bruke mindre penger
-Få meg jobb/sommerjobb
-Smil og hver glad, for hver dag som går :-D













































4 kommentarer:

  1. brakker er dritt -.- du vet hvis jeg kommer inn på kg, syns du jeg bør starte der? Selv om det evt blir til 10klasse liksom? hadde du gjort det?

    SvarSlett
  2. mhm!

    Jaaa, garantert! Hadde startet med engang.. Men hadde vært litt synd også da, for da forsvinner enda en.. Syntes alle har bytta skole eller flytta nå, og det er surt.. Julie skal jo også kanskje det! :-(

    Men, hadde det vært opp til meg, hadde jeg begynt på KG! :-D

    SvarSlett
  3. koslig det bildet av meg og deg camilla <3

    jeg har skikkelig lyst til å bytte skole ja, men vil liksom ikke bytte alene :p

    SvarSlett
  4. Jeg vet <3

    JA, samma her. Skulle gjerne bytta med deg, men kan jo ikke starte på oppegård jeg, fordi jeg har j adresse i fuckings oslo! ;(

    SvarSlett