tirsdag 6. januar 2009

syk, syk og atter syk!

Ja, da satt jeg her med feber, vondt i hodet, og forskjølelse da..
Hater egentlig å være syk, selvom det er deilig å slippe skolen, men uansett er det noe dritt.
Egentlig skulle jeg ha ligget isenga nå, men jeg orker ikke.. Blir jo lei av å sove også.

Så jeg tenkte jeg heller kunne legge ut noe bilder fra helgen her.

På fredag så var jeg og Jenny i Jessheim og besøkte Jonathan. Det var kjempe koselig!
De har flytta helt oppe ved Gardemoen, fordi moren til Jonathan hadde fått jobb i norwegian,
som flyvertinne, og da var det kanskje litt greit å bo i nærheten også.. Selvom det er langt ute på bondelandet, men det var veldig koselig der! Og masse masse kjekke gutter :-D

Vi møtte Jonathan først på Jessheim shoppingsenter, shoppa og spist litt. Så tok vi bussen til Jonathan, så vi kunne se huset hans.. Der hadde moren hans laget sjokoladekake til oss :-)
Det var veldig koselig! Han hadde fint hus også da. Så fulgte han oss ned til toget igjen, så dro vi hjem til oslo. Så på kvelden kom Stine og Julie til meg, vi så på "what happens in Vegas" Eller noe :) det var koselig det også!


Dette bildet tok jeg på toget, på vei til Jonathan. Syntes det ble veldig fint..
Der kan man jo se veien til der han bor også :p *bondeland*

Meg og Jenny på toget



Jenny og Jonathan på bussen, på vei til huset til Jonathan.

På Lørdag var jeg hjemme alene, og Jenny og Marthine kom en tur opp.
Vi bare satt å prata litt åsånn, så så vi på filmen "switch"
Elsker Sebastian Stigar <3

Jenny :)


Jeg må si at du er veldig flink til å ta bilder av deg selv, Marthine! :-D
Og å ta bilder av meg :p



Tv'en


Også måtte jeg legge ut bilde av årets juletre.. Har bare glemt å gjort det hele tiden,
men nå kom det :)


Godt nyttår! <3

5 kommentarer:

  1. kommer du i morgen? <3
    Jeg liker også Switch :D og lollipop, for den saks skyld

    SvarSlett
  2. nei, kommer på Torsdag :-)

    Hehe :p

    SvarSlett
  3. hahha, nydelig bilde av meg da! NOT!
    ÆSJ ;P

    SvarSlett
  4. ærlig, jonathan er herlig <3

    SvarSlett