mandag 29. desember 2008

Idag våkna jeg kvart over 10. Skulle til byen for å bytte noe julegaver osv.
Så møtte jeg Afah, vi gikk rundt ibyen, så spiste vi på Burger King.
Etter det skulle vi gå ned mot Saga, for å kjøpe kino billetter, og da vi var på vei tilbake
fant jeg ikke mobilen min. Den var visst stjålet! Så jeg ringte mamma, og hun måtte sperre av sim kortet mitt, og kjøpe ny telefon. Det ble bare en enkel.. En som jeg bare kan ha til jeg får ny!
Den er helt enkel, med 2megapixler kamera, og vanlig musikk spiller, radio, og alt det vanlige..
En Sony Ericsson w302


Enkel og grei!
På kino idag, så vi YES MAN. Den var bra. Har du sett den? Syntes du den var bra?
Jim Carrey spiller iden, og som sagt er jeg veldig fan av han. Han er bare så jævlig kul!
Digger han.. Filmen var også drit bra.. du burde se den! Handler om at han skal si ja til alt han blir spørt om osv. Skal ikke si for mye, fordi du burde se den selv!

Etter at jeg kom hjem spiste jeg kyllingvinger og salat til middag. Så gikk jeg ut med
Marthine Ihlen:
Vi bare loka/rocka litt rundt i dalen. (diktet av Marthine Ihlen)
Så gikk til meg, å rocka litt på pc'en. Og slækka litt på senga.
Å drakk et glass med mjælk zero.
I'm sorry my darling, i have a man in my life! (diktet av Marthine Ihlen)
Marthine er litt på diktefronten idag, kommer flere dikt imorra(fra Marthine Ihlen)

2 kommentarer: