torsdag 8. januar 2009

Morsom samtale..

Jeg og Jenny hadde en "flott" samtale mens vi så på camp rock:

Camilla: Han Joe, han er litt sånn kul da.. kulest i Jonas Brothers hvertfall.
Jenny: Ja, men vet du at de ikke skal ha sex før ekteskap? De går til og med, med sånne ringer hvor de har lovet det ellernoe..
Camilla: Oida, er de såå kristne altså?
Jenny: Ja, hele familien er sånn. Men, det betyr jo ikke at han ikke liker å dra seg i laksen iblant!

haha, typisk Jenny :p

Nå istad satt jeg faktisk å dytta trynet full av doc.. Det er jo så godt!
Helt til jeg så bak på at det stod "For mye inntak, kan føre til avføringsproblemer" eller noe sånt.
Hvordan kan det skje? Har enda ikke merket noe, men.. Liksom jeg har jo spist opp hele pakka på noen få timer.. Fant faktisk ut av at det stod bak på repsils pakken også! Hvorfor kan man få det da? Altså det har hendt flere ganger at jeg har spist masse doc, eller annen slags pastiller for den slags skyld, på liten tid. Å jeg har ikke merket noe da? Så, jeg vet ikke jeg..

Satt å så på noen bilder istad.. Fra Tyrkia. Tenkte jeg skulle legge ut noen av de her, så blir det dagens lille "piff" på bloggen!












2 kommentarer:

  1. hahahahaha, ja han liker nok det! må jo ha noe å gjøre på turnebussen! :p

    SvarSlett
  2. ja, alle sånne pastiller er det xD jeg vet ikke helt hvorfor, men hvertfall lakris er sånn.. avførende eller hva man kaller det 8) veldig interessant innlegg forrsten :p

    SvarSlett