fredag 2. januar 2009

Tenke, tenke, tenke, tenke ...

Har hatt en veldig tenkende dag idag. Er egentlig dritt lei alt!
Orker ikke mere.. Jeg vil bare bort, koble helt av..
Skal snart til London, gleder meg utrolig mye til det.
Men uansett. Så er jeg dritt lei alt!
Noen gang tenkt på selvmord?
- Ikke jeg.. Men akkurat nå er det sånn nesten at jeg tenker på det.
Men slapp av, har ikke tenkt til å ta det. Jeg er ikke en sånn person som bare
"hopper av sporet" med en gang noe er feil. Nei!
Det er bare å følge vinden og se hva som skjer..
Egentlig har jeg det faktisk ganske bra, men det er noe som stopper meg..
Men jeg aner ikke hva? er så usikker på alt mulig nå..
vet ikke helt hva jeg skal gjøre/si eller gjøre av meg..

Noen som har hatt en sånn følelse før?
At du på en måte er sur på alt, og er dritt lei. selvom det egentlig ikke er noe..
Det er jo noe nå.. Men liksom, det er ofte jeg har sånne følelser..
Og det sucks..

Men, nå skal jeg legge meg.. Jeg får fortsette å tenke i drømmene mine..
Det er en ting jeg må finne ut av.

*tenke, tenke, tenke, tenke ...




Jeg som egentlig hadde lovt meg selv og ikke bekymre meg så mye. Men,
det ser ut som om jeg ikke klarer det.. Jeg bekymrer meg jo for alt, og det hater jeg!
ohh..

Men, jeg skal fortsette å prøve :-)
Orker ikke mere av dette nå..

8 kommentarer:

  1. hm... Merkelig nok har jeg også den rare følelsen.. eller, selvmord er jo helt borti ørska.. men Hauketo da, for meg er det helt feil sted å være -.- Jeg føler at jeg liksom er skvist mellom to gjenger ellerno, for jeg er jo venn med deg, jenny osv men jeg er jo med miriam og lene ogsånt også, men ingen av dere er bestevenn liksom -.- Jeg savner å ha en som er sånn knoll og tott.. Har tenkt mange ganger på at det hadde vært nais om vi flytta til Bærum den gangen vi var på visninger i 97 :p

    SvarSlett
  2. kan høres ut som meg selv det der :p

    SvarSlett
  3. åhh, ble litt sånn glad her nå :-)
    Da vet jeg ihvertfall at det ikke bare er jeg som har det sånn <3

    Ja, skjønner deg veldig godt Stine!

    SvarSlett
  4. em, ja jo ja, nei :p ikke sånn overdrevent! :p greit og ikke ha allværsjakka fra 80 tallet, men det fins mellomting liksom XD

    SvarSlett
  5. jeg tenker også sån noen ganger, men ikke selvmord da :p

    SvarSlett
  6. em, ja jo ja, nei :p ikke sånn overdrevent! :p greit og ikke ha allværsjakka fra 80 tallet, men det fins mellomting liksom XD

    Hva faen mener du med det Stine? 8)


    Haha, nei egentlig ikke jeg heller Julie, har ikke tenkt til det, men bare en sånn tanke jeg får noen ganger :p haha, men da skal nokk VELDIG mye til! :-)

    SvarSlett
  7. du må ALDRI ta selvmord, siden jeg er glad i deg vetu :)<3

    SvarSlett
  8. oh, gladideg også Julie <3

    Neida, skal ikke det vetdu :)

    SvarSlett