onsdag 28. januar 2009

Borte bra, men hjemme best

Da var det en stund siden sist, og har nok en del ting å ramse opp.

Kan vel begynne med at jeg hadde en super fin tur til London.
Kjempe koselig, og masse latter med mamma. haha!
Er så glad jeg går så godt overens med familien, iforhold til mange andre.
Skjønner egentlig ikke helt vitsen med å krangle. Det er jo bare å tenke positivt!
Men nok om det. Fikk gjort mye i London, og kjøpt mye! Kan legge ut bilder en annen dag,
sammen med den klokka jeg har kjøpt som jeg enda ikke har fått lagt ut bilde av :p
vi har vært på restauranter, shoppa, sett på severdigheter, og vært på Madame Tussaud osv.
Alt har vært helt supert! Unatta hottellet, som var helt jævli. Vi spisste ikke engang froskost der,
selvom vi hadde bestilt med froskost på hottellet. Det er det verste hottellet jeg noen gang har vært på! Men, kan vel legge ut noen av bildene fra ferien! Det er 5 av 157 bilde ;p


















Fine Bilder!
Men forøvrig må jeg bare si: Borte bra, men hjeme best!
Så kan jeg vel ramse opp av litt av dagene som er gått:
-Mandag
*Slappet av
*Vært på trening, spinning
*Var med Magnus
-Tirsdag
*Lett etter jobber
*Sendt mail til tusenfryd
*Delt ut håndball lapper, for flaskeinnsamling med Jenny & Ida
-Onsdag
*Slappet av
*Fått svar fra Tusenfryd, og ny søknad er sendt
*Vært på trening, dans
*Ryddet på rommet, fikk orden på alt
Og forresten så er Eline veldig morsom, og koselig! hihi :)
Püss

3 kommentarer: