mandag 19. januar 2009

Og så var enda en helg gått. Har gjort en del ting denne helgen, kan vel ramse litt opp!

På fredag, så hadde jeg bursdag. HURRA! Den feiret jeg med venner og
familie. Et ganske stor lag også. Jeg valgte å ikke konfimrere meg, derfor holdt mamma heller en litt stort 15års bursdag til meg. Det var utrolig koselig. Fikk masse fint! Tilsammen 7750kr, og 65pund. Ikke verst...
Jeg fikk også rosa skullcandy, og masse deilige kremer fra body shop.














Så på Lørdag skulle jeg til byen å kjøpe klokke. Det fikk jeg kjøpt, er veldig fornøyd! Kan
legge ut bilde senere.
Så skulle jeg, Jenny, Magnus og Christer på kino, for å se "død snø"
Den var sjukt bra. Til å anbefalle!
Den var bare så morsom, samtidig litt små "skummel"













søndag, gikk jeg og Jenny 3km sammen. Også, skulle jeg på kino med mamma, Lars, Marius
og Thea, for å se Max Manus. Jeg syntes den ikke var så bra.. Eller, liksom jeg er ikke
så fan av 2verdenskrig å sånn, så det er kanskje en av grunnene.. Men den var ikke så bra som
forventet!
Så kom det masse snø.. Dritt! Og det ble kaos, og mosseveien ble stengt i 2timer. Så vi brukte ca 2 og en halv time på å komme oss hjem fra byen. Først skulle vi ta buss, men det tok altfor lang tid, vi stod helt stille på oslo- s i ca 3kvarter. Så vi gikk av og gikk til toget, men der var jo perrongene stappet fulle med folk. Men, vi kom oss heldigvis på til slutt da. Etter 2 og en halv time :p
Idag skjedde det ikke stort spennende
-skole
-rydda rommet
-sto langrenn med Jenny & Marthine
Püss

2 kommentarer:

  1. Vi brukte fire timer på en 1,5 timers tur da :p fra Norefjell, det var kø HELE veien -.-

    SvarSlett
  2. oi, kjipt!

    Vi brukte 2 og en halv time på 15-30min tur :p

    SvarSlett