søndag 28. desember 2008

Deilig dag...

Idag har det vært en utrolig deilig dag.
Våknet rundt 2tiden, kunne gjerne sovet lenger, men jeg tenkte at jeg ikke
måtte sove bort heeele dagen...

Har ryddet i klesskapet mitt idag. Det var det deilig å få gjort!
Lukker du opp døra nå, så ser det ut som en klessbutikk. brette kanter overalt!

Etter som jeg fikk gjort det, satt jeg med ned foran tv'en.
Skulle egentlig på marrabella og spise pizza, men vi bestilte den heller opp.

Så gikk jeg tur med Marthine og Mico. Vi skulle egentlig gå 3km'eren, men det var så mørt og skummelt, så vi gikk bare halve.

Da jeg kom hjem, så jeg på en sånn koselig film som gikk på tv N. Husker ikke hva den het, men det var en sånn film med Jim Carrey, eller hvordan det skrives i. Den var superfin!
Jeg ambefaler å se den, men dumt jeg bare ikke vet hva den heter. Vet du hva den heter?

Nå har jeg akkurat tatt meg en dusj, og tenkte jeg skulle stelle meg.

4 kommentarer:

  1. liar, liar? eller på norsk lystlørneren :D har den på dvd;)

    SvarSlett
  2. bruce almighty, jeg meg og irene, ace ventura? :p
    GRINCHEN? hahahaha

    SvarSlett
  3. hahaa, nei, jeg har faktisk ingen aning om hva den heter :p
    Er om sånn når han Jim Carrey er pappa, også er han så dålig til det, og han juger mye.
    Så sønnen ønsker i julegave at han ikke skal juge på en dag, og det går i oppfyllelse åsmasse sånn :)

    SvarSlett
  4. Nei, ikke i julegave, men sånn burdagsønske, når han blåser ut lysene på kaka si :D

    SvarSlett